Nov 13, 2009

~ saHaBaT ~

salam semua...
nak share pasal SAHABAT hari ini..
anda semua mempunyai SAHABAT???
berbeza pengertian antara TEMAN, KAWAN mahupun SAHABAT..
alhamdulillah cheqna mempunyai SAHABAT...
dulu..masa sekolah menengah..cheqna ada sorang yang sangat cheqna hargai as a sahabat... sama jantina okiesh...masa tu semua benda kami kongsikan bersama..sungguh manis saat itu
tapi semuanya berakhir dah skang ni...ada sesuatu yang berlaku menyebabkan cheqna menjauhkan diri dari dia...cukuplah setakat itu..
bila masuk alam kerja...cheqna bertemu lagi dengan SAHABAT..yang ni berlainan jantina plak.. sungguh besh bersahabat dengan orang itu..ekekekeke..mula mula pertemuan memang menyampah giler dengan dia..tapi bila dah lama kenal makin sherasi bershama ekekekeke..hubungan persahabatan kami diketahui kedua belah keluarga.. masing2 pun rapat dengan keluarga..memang besh r..nangis sama..gelekek sama..makan same..lapo same...banyak mende kami kongsikan bersama..rahsia dia semua ada ngan cheqna..begitu juga dengan rahsia cheqna semua ada ngan dia...
skang dia bakal bergelar bapa...tumpang bahagia untuk dia...sempat lagi suh cheqna kahwin n beranak supaya kami dapat berbesan..ekekekeke..moga2 doa dia tu termakbul la..amin...sampai skang kami masih bersahabat...tapi ada batasan la..almaklumlah dia kan dah bekeluarga...tak boleh sama macam zaman bujang dulu...
lagi besh dalam alam kerja gak r...cheqna dikelilingi rakan2 seangkatan merangkap SAHABAT.. susah senang kami bersama....memang bahagia bila berkumpul ramai2..semoga ikatan persahabatan ini kekal buat selamanya...
untuk SAHABAT2 ALAM MAYA ini...semoga kita akan terus bersahabat buat selamanya..insyaallah...
hargai insan2 yang hadir dalam hidup kita ye...
sayang semua mmmmuuuaahhhh...
tadaaaa

13 comments:

  1. terima kasih atas persahabatan cyber ini cheqna;)

    ReplyDelete
  2. Daya ada SAHABAT,
    Perempuan tapi jauh
    Lelaki.. jauh tapi rapat

    ReplyDelete
  3. time sahabat seadanyer n jagn sia2 kan ye ork..baru hidup epy sokmo..hehee..

    ReplyDelete
  4. cHeRyNa PiReS

    same goes to u..

    thanks..semoga persahabatan ini kan kekal selamanya..

    =)

    ReplyDelete
  5. cik daya

    jauh atau dekat bukan halangan..

    janji kita tetap SAHABAT

    keep in touch n go..ekekeke

    insyaallah..kita pasti leh jadi sahabat

    ReplyDelete
  6. ~Amyliana8886~

    betul tu dik..

    yang penting kita enjoyyyy....

    ReplyDelete
  7. duhai adikku intan..

    ni nape tetiba tanya akak bila nak kahwin ni???

    kompius jap akak...

    em..nanti sampai kad undangan jangan lupa datang lak ek..

    ekekekeke

    ReplyDelete
  8. pengalaman baru wat su, bkwn tp mengenali ssorg hanya dlm melalui blog nye. semoga persahabatan ini b'kekalan. insyaAllah.

    ReplyDelete
  9. [s.u.r.i.a]

    insyallah..kita pasti akan terus bersahabat..

    thanks=)

    ReplyDelete
  10. sis, kita ni sahabat ke apa?? hik..hik.. wat2 senggal plak bertanya..

    ReplyDelete
  11. ~ mama aiman ~

    kita ni more than segalanya lah..

    boleh gitu????

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~