Nov 25, 2009

~ PrOgRaM SkEt ~

salam semua

alhamdulillah mentari muncul lagi..=)
hari ni cheqna n dak2 opis ni g wat pogram sket kat Kg. Bukit Tadok....sambil2 dak ni wat bancian banjir sket....
air masih banyak..layan gambo jela erk...
cheqna nak siapkan keje sket
nanti citer lagi...



sebelum bertolak....

geng poyo main dam ular dalam bas...

kat kg. bukit tadok


ibu sejati..ekekekekeke

warna dik...warna elok2..



silala menyaksikan air kat belakang tu ye..




abaikan kecantikan kami..kehkehkeh




cantik kan????bas tu..bukan kami...hehehehe



gadis2 PKMDHT


saksikan manusia di dalam bas itu...


tengok awan...jangan tengok kami...


the gang of poyo...




memang comel r kami ni....



bahagian gambo....huh

beratur..beratur...

tadaaaa.....
psst..sila jeleh ok..



14 comments:

  1. jeleh sungguh nie....bila leh main air mcm cheqna jugak erk....

    ReplyDelete
  2. jeleh nguh ambe

    dang lagi main dam ular..ape kess mung cheqna weh...ahahha..
    tp bagus2 ..ni khidmat penyayang nih..bagus jugak wat keje2 gini..kalu hok kene air boh tu hok muke nok nanges , tgk kome ilang skit rasa susah ati..

    ReplyDelete
  3. kak ain eh..

    dang lagi nak mari koberang nak main air gok..

    hahahahaha

    mari r..cheqna tunggu

    ReplyDelete
  4. cheqna, ni ke kg bkt tadok tu? ayah has asal situ. sekali 2 aja has jejak kaki situ zaman sek ren..huhuhu

    ReplyDelete
  5. snowhite zone

    hok tu kena ashie jawab sediri r..

    nway thanks sudi singgah =)

    ReplyDelete
  6. honey..

    ni la dia..

    kampung ni teruk gok kena banjir..air sampai pinggang kita org dewasa ni...

    hari ni kan panas..tapi air still dok turun2 lagi...2 yang menuh atah jalan tu....

    ReplyDelete
  7. haha.. program welfare ke excited main air boh ;) (jgn mare arr)

    loni doh ok kan? sbb 5/12 ni ku nak ke jerangau ada member skoloh kawin

    ReplyDelete
  8. wan anie..

    sekali arungla tu..

    hahahaha

    ok doh ni..

    panas doh sejok maring...

    meh r jalan dumah dekat doh ngan jerangau tu...

    ReplyDelete
  9. nadnod...

    well....hehehehehe..

    walau dimana saja berada..begambo tetap diutamakan..=)

    ReplyDelete
  10. cik EPAL

    masa ni memangla seronok..

    tapi 2,3 hari sebelum tu..

    makcik nanges dik oi..

    huhuhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~