Nov 21, 2009

~ GaMbO GaMbIr BaNJiR 211109 ~


























































tadaaaaa...



16 comments:

  1. fuhh.. ngeriii seh banjir nie..

    abang bomba !
    abang bomba !
    tolungggg ... kaki saya nak kena air.
    tulunggg dukung saya !


    hahaaa..... gelak giler arrrr..

    ReplyDelete
  2. uuu hujan yg turun ... nengok gambar pun dah rasa sejukkk

    ReplyDelete
  3. giler banjir..leh x amy nk balik khamis nie kak..kg pengkalan ajal rajin dgr tp katner ek?

    ReplyDelete
  4. alahai..

    banjir melanda..

    kak tak penah lagi mengalami peristiwa banjir2 ni lagi..

    thanks 4 sharing :)

    ReplyDelete
  5. Linda

    akak memang poyo tahap gaban..huhu

    abang bomba tak dapek nak nolong eh..

    for u...selamat main air hujan gak r kat negeri trg ye...

    ekekekekeke

    ReplyDelete
  6. Jijahh@f.k

    tu r pasal..memang sejuk yang amat...

    tapi ekon tetap 16 okiesh...hehehehe

    ReplyDelete
  7. ~ Amy ~

    dik...kalau hujan masih berterusan kemungkinan amy tak leh balik..serius...hujan tak berhenti dari hari khamis lagi..

    pengkalan ajal tu area2 bukit diman....

    ReplyDelete
  8. sis_nita

    ala..rugi akak..

    cheqna siap pakai kasut bot lagi tuk main air..besh..

    tapi tak berani r nak g yang dalam2 tu...hehehehe

    ReplyDelete
  9. uihh..dahsyat jugak banjir ni..btw, i link u k ;)

    ReplyDelete
  10. patut pun..amy duk kole berang kakna..nk balik gane ni..kat sm tai naik air doh..huhu

    ReplyDelete
  11. ~ amy~
    kak na mari kije lalu kot wakaf tapai tadi..

    memang air menuh jalan doh...

    ReplyDelete
  12. uh cheqna...sokmo banjir sini...

    td kat bukit payong pong naik air ..ambe seb bek dok sakut kat banjir ...naik kelisa je, per naik motorbot...ahahha

    ReplyDelete
  13. ashie023
    bukit payung kat ne??

    cheqna pe sioh dok betul doh hari ni

    memang teruk giler r banjir kole berang ni..

    ReplyDelete
  14. tempat akak leh lalu lagi, sesetengah tempat jer air naik...

    jangan ler ujan lebat sampai selesa nie, tak sangup nak harung air banjir segala.....huhuhu....

    ReplyDelete
  15. mama-danish..

    kak eh..

    nok pengsang doh wase...

    mitok2 gitu r..bengla hujan lagi

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~