Nov 7, 2009

BaNjIr BaNJiR DaN BaNjIr

salam semua

hari ni cheqna bertugas lagi..dari kul 10am sehinggalah kul 630pm...layan gambo jela ek

sempat lagi bergambo kat umah JKKK hehehehe

air yang berada di atas jalan

air lagi



posing di belakang xtrail ngan bukan anak cheqna hehehehe


walaupun panas terik tapi air still tak turun2..



sila..sila..main air





rumah yang ditenggelami air




kat sinilah satu2nya jalan terputus kat daerah cheqna...haruslah minah ni enteprem





tgk awan gemawan..memang panas terik sangat2 hari ni...semua amik kesempatan jemur kain hehehehehe




cuma satu berita sedih hari ni...ada kanak2 perempuan berusia 9 tahun menjadi korban pertama banjir di daerah cheqna....mengikut kata abangnya...adiknya g tgk air kat tebing sungai..tergelincir lalu terjatuh..n lemas...semoga rohnya di tempatkan dikalangan orang yang beriman..amin..
apepun esok cheqna cuti..semoga cuaca panas berterusan...





12 comments:

  1. Salam,
    Kawasan rendah risaukan banjir manakala kawan tinggi risaukan tanah runtuh..... kawasan dipantai...takutkan tsunami......

    ReplyDelete
  2. Al-Fatihah...harapnya nanti tak ada lah yang jadi korban lagi ye cheqna...

    * Take Care *

    ReplyDelete
  3. chqna,
    mano nie??kuat jugok dih naik air..adoi nak kelik KG gano lanie

    ReplyDelete
  4. chekdenoor

    wsalam

    betul tu..masing2 ada kebimbangan tersendiri..

    apepun moga kita semua akan selamat

    insyaallah

    ReplyDelete
  5. cHeRyNa PiReS

    Insyaallah...

    harap2 macam tu la..

    cuaca semalam dan hari ini memang panas terik..

    harap2 banjir akan beransur pulih

    ReplyDelete
  6. Yuyee..

    nok kelik kg mano??bilo??

    ni banjir kat kawasan cheqna..daerah hulu Trg...

    tapi maring ngan hari ni cuaca cerah je..

    insyaallah boleh kelik tu...

    ape2 tanya la informer banjir ni..ekekekeke

    ReplyDelete
  7. hmm siannya cheqna..cuti tu sbb banjir ke..smga cept surut la banjir tu..

    ReplyDelete
  8. [-suziey-]

    kak..nila kije kami bila time banjir hehehehehe

    cheqna cuti coz nak rehat...kebetulan sabtu ahad memang penas so dapatla cuti..

    kalau hujan..huh..kimsalam r nak cuti moti ni..

    hehehehe

    ReplyDelete
  9. kakaks ku yg anggun lagi jelita.. naper pakai tudungs macam itu dong?? enggak menarik la.. kamu lagi jelita++cun melecuns kalau pakai tudung bawal.. itu nampak macam kebibikan.. opps!! sory mulutku takda insurans tp untuk mengekalkan kejelitaan mu jua sis!! hehehe

    ReplyDelete
  10. ~ mama aiman ~
    itulah jadinya kalau keje ngan kebajikan..

    main capai je mana yang sempat..

    hehehe..

    well..i tetap cantik ok

    ReplyDelete
  11. ~mama aiman~

    hehehehehe

    terima kasih..

    nanti i belanja sup sri adidah ok..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~