Oct 6, 2009

RoGoL AgaiNNnn??


salam semua..
balik kerja semalam..mak cheqna ada tanya cheqna ada dapat kes rogol tak kat Kampung tut...em tak dop la plop...
kes rogol..anak berusia 14 ke 15 tahun ek tak sure la plop dirogol bapa kandung..diulang bapa kandung sendiri hampir setahun lamanya..
kes ni bukan daerah cheqna...so cheqna maklumkan pada teman cheqna yang berada di daerah marang supaya amik kes ni..cheqna tahu la sket2 kes dakni
yang jadi pecah tembelang dirogol adalah kemerosotan pelajaran dakni..cikgu yang perasan..so bila ditanya n didesak..akhirnya mangsa bagitahu yang dia dah setahun menjadi mangsa rogol ayahnya sendiri..masyaallah..tapi bagi cheqna yang sentiasa terdedah ngan masalah ni macam dah kalih dah...
skang ayah dia kat rumah besi la..bila diselidik..bukan mangsa je yang jadi mangsa..tapi kakak dan adik laki2 nya turut jadi mangsa...kesian kan..apa jenis ayah la dia ni..
ei..mintak jauhla semua ni..kakak dia dah pernah lari dari umah sebab tak tahan dengan sikap ayah dia..tapi ayah dia g cari..balik duk umah semula..pastu lari lagi mungkin tak tahan sangat kot...tu yang adik dia lak jadi mangsa..alahai..kalau bukan dengan ayah kandung kita nak bergantung..ngan sape lagi..tapi kalau gini jadinya leh ke kita bergantung harap pada insan yang bergelar AYAH..ABAH..DADDY..ABI..PAPA..POK..dan yang sewaktu dengannya..
nanti cheqna tanya kawan cheqna prkembangan kes ni camana..
apepun jaga diri..jaga keluarga..
tadaaa...

6 comments:

  1. urmm..

    lelaki..

    akal 9 nafsu satu.. tapi semua akal yg sembilan tu dikuasai oleh satu nafsu yg JAHAT..

    ReplyDelete
  2. betul kak..

    kadang2 takut pun ada

    apepun moga kita semua selamat dari menghadapi

    semua ini..

    amin..

    ReplyDelete
  3. sokong akak Nita....

    semoga dijauhkan laa dr dapat laki cam tu

    ReplyDelete
  4. cik daya

    betul..

    insyaallah moga kita dijauhkan dari dapat

    suami yang macam tu

    ReplyDelete
  5. MOga2 jugak dijauhkan dapat suami, anak, menantu, cucu dan sebagainya yang mcm tu!

    ReplyDelete
  6. cik teluk cempedak yang lahir pada 0702

    hahahaha

    amin...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~