Oct 2, 2009

PeraDuan MenEka WajAh







salam semua...

seperti yang dijanjikan...cheqna ingin mengkhabarkan apa yang telah berlaku semalam...hehehehe..setelah mendapat keizinan dari empunya body..makanya ku pamerkan disini..
kalau pandai cubalah teka ye..







semalam kami berym hampir sejam kot..kebetulan habis pogram balik bilik..nak tido tak dapat untuk ku lelapkan mata ini..maklumlah beralih tempat..so kebetulan cheqna tengok empunya badan online so berboraklah kami...besh borak2..walaupun belum pernah bersua muka n baru sahaja mengenali tapi kami seolah2 macam dah lama kenal..betul kan???kan??? baik ngaku..ugut ni...hahahaha

belum dapat teka ke sape???ala senang je...dulu cheqna rasa cheqna ni queen of poyo tapi rupanya empunya wajah ini lagi poyo dari cheqna..yang bestnya kan..empunya wajah ajak berwebcam..cheqna lak takde webcam..jadinya cheqna dapatla tengok wajahnya..dan empunya wajah lak tengok sape???tengok mukanya sendiri la..hahahahaha..

nah amik..ni lagi jelas wajahnya..masih tak kenal???em...empunya wajah ini adalah......em..
tanya tuan dia sendiri la...kang karang tak pasal2 lak dia glemer..tak koserrr iii..hahahaha
apepun sembang semalam memang besh...
thanks ya...
Tadaaaa...




8 comments:

  1. owhh... siapakah itu ???

    isk..iskk.. sungguh chun ! wakaka
    (masuk lift tekan butang , naik sendiri ..)

    ReplyDelete
  2. eeeeeee...
    ya allah.. kau ampuni dosa hambaMU itu
    amin..

    ReplyDelete
  3. en.rashid...
    kenal ke??
    baguslah kalau kenal..
    nway thanks singgah n bagi komen

    ReplyDelete
  4. wahai cheqna... kamu telah meyadarkan aku tentang kejelesan kamu ditahap cipan . wakaka


    Owh Rashid .. tq kenal saya . Ini menunjukkan keglamouran saya memang terserlah . heheeeee

    ReplyDelete
  5. wahai akakku yang poyo
    sesungguhnya adikmu ini tidak jeleh weh..

    huhuhuhuhuhu

    cipan ke cheqna ke memang tak jeles okiesh..

    ReplyDelete
  6. moral of da story..............

    cepat2 la beli wcam yek....kih3

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~