Oct 10, 2009

BilAkaH MAsAnYa????

salam semua

cheqna g kenduri kahwin kawan cheqna hari ni...Azita..kawan cheqna yang memperkenalkan majalah Mingguan Wanita kepada cheqna..kawan masa form 6 dulu...alhamdulillah..selamat dah kawan cheqna tu..layan gambo..
cheqna tak sempat nak bergambo ngan Ta..sebabnya..cheqna sampai sama ngan rombongan pengantin sampai..so x sempat r nak begambo...



siap flower gurlz lagi...

actually..bila g kenduri kahwin kawan2 yang sebaya cheqna..mula la cheqna akan fikir macam2 tipulah kalau kata hati tak teringin untuk mendirikan rumahtangga jugak...lagipun umur semakin meningkat kan...sedikit sebanyak mempengaruhi jugak...tapi apakandaya belum masanya...
cheqna selalu mendoakan agar cheqna akan ditemukan dengan seseorang yang memang mampu menerima cheqna seadanya...mampu menjadi seorang suami serta ketua keluarga yang dapat membimbing isteri dan anak2 ke arah kebaikan..insyaallah...
em....bilakah masanya???cheqna sendiri tak pasti...yang pasti hanya Allah maha mengetahui..
tadaaa



2 comments:

  1. cantik gak songket kalerr oren kan..

    urmmmm..

    aderr nnti jodoh kamu tu dik..

    doa dan minta yang baik2 dariNYA..

    ReplyDelete
  2. sis nita yang ku kasihi

    cantik...cuba akak bayangkan adikmu yang gebu gebas ini memakai songket oren gak???

    hehehehe

    insyaallah kak..

    itulah doaku setiap kali pas solat..

    amin...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~