Oct 27, 2009

~BerKorBaN Apa SaJe~

salam semua...
gambar tiada kena mengena dengan n3..hahahahahaha
alkisahnya hari ini...pepagi cheqna dah g kat Toyo..poinmen sebis tuk 40k @ major sebis...bukan duit 40k tapi kilometer 40k..tapi dah terlajak 41185km dah...hehehehe...so g la cheqna menghantar kete untuk disebis...
and then..dikwani datang amik untuk bekpes together2...makan kat Medan Selera Pantai Batu Buruk..wah jauh tu kami bekpes...hehehehehehe...pas makan diorang hanto balik cheqna kat pusat sebis tu..tercangoklah cheqna menunggu..sebelum tu ingat nak g jumpa Kak Oya...tapi minah tu kena g Kemaman lak...so menepekla Cheqna kat pusat sebis...
kung kang kung kang..siaplah sebis kete tu dengan kos RM353.20...tadi makan 3 orang habis RM10.20..sebelum tu g beli pati prun innershine habis RM107.20...makanya hari ini adalah hari 20sen cheqna...hahahahaha..so baliklah cheqna ke pejabat...jangan ikut perangai cheqna ye
On the way balik..memang rasa lapar...so msj Iwan ( dak opis yang selalu bersama cheqna ) hehehe sila jangan wat spekulasi..Iwan ni dah kahwin ok...
"cikna beli nasi ayam ke awok deh" cheqna menghantar sms
"begheh madam" Iwan membalas msj Cheqna
"air??" Cheqna bertanya lagi
"ikutla" Iwan menjawab
tengok...ingat senang ke nak cari bos macam cheqna????ekekekekeversi puji diri sendiri actually iwan pun baik..kalau dia kuar dia akan tanya la cheqna nak makan apa..so ramai2 la kami makan bersama2 kat belakang tu..orang berbudi kita berbahasa...tak rugi pun makan sekali ngan anak buah ni....even kita berpangkat tinggi sekalipun...ok dah...tak mo melalut...
sampai opis...bagi kat Iwan...cheqna memang lapo gila2 ni..serius..lapo sangat2...memang ikut hati nak makan terus..tapi i kan anak dara..kena la ada tokmakninoh sket....ahahahaha...sekali..

" Cikna beli ke saya ke ni???" Haji Lan bertanya

" aha..amikla Ji...saya beli ke haji la tu" dengan tanpa ragu2 ku menjawab

" terima kasih Cikna" Haji Lan berterima kasih padaku

huhuhuhu..takkan cheqna nak cakap

" Eh bukan Ji..."

takpelah...bukan rezeki cheqna makan nasi ayam hari ni.. memang diakui cheqna lapo sesangat...tapi tahan r...tak sabar nak balik...nak makan nasi..serius punya lapar hari ni...tengok jam baru kul 230pm..adui..lambat lagi....

menyebukkan diri wat keje..agar hilang rasa lapo tu...asyik sangat wat keje..tetiba..warghhh dah kul 5pm...balikkkkk...lapo....

OTW balik...singgah beli bihun sup...perghhhh membuat air liurku seakan dah meleleh tapi tahan cheqna...lambatnya sampai umah....

sampai je umah...apalagi..makanla..Ya Allah..macam kebulur sesangat..buruk beno rupanya...dah habis makan..alhamdulillah...baru nampak TV..hahahahaha..sudahnya kul 610pm baru solat asar...tak baik tul cheqna..tapi kang kalu solat dulu...teringat kat bihun sup tu plop...huhuhuhubaik punya alasan

apepun...memang cheqna sanggup berkorban r demi staff kat opis..ececeh.....poyos...

tadaaaaa...

5 comments:

  1. Dearie LOVE..

    Tahniah..
    saya tumpang gembira awak punyai teman yang saling bantu membantu and sentiasa beri dorongan antara satu sama lain.

    Teruskan.. moga persahabatan kamu akan berkekalan hingga selamanya .

    muahhhh !!!


    btw~ tq atas doa awk. now my mum dah sihat .

    ReplyDelete
  2. wahh... baiknya madam .

    ada keja kosong tak kat opis tuh ?

    ekekeke

    ReplyDelete
  3. sis linda...

    sah2 akak dah 'pening' ni...

    sejak bila cheqna tukar nama??

    konpius jap..

    ekekekeke

    ReplyDelete
  4. wakakakak...

    haku dah buat lawak antarabangsa !
    patutlah...
    sudah kucari merata tempat.

    wakaka...gelak tak hinggat dunia.

    poyo..memang poyo...

    ReplyDelete
  5. kak...
    hahahahahaha
    gelak yang masih hengat dunia
    hehehehehehe
    ilek kak..
    ni baru betul poyo
    wakakakakaka

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~