Oct 25, 2009

Aku Tak BeRsALaH

sepanjang percintaan penuh cabaran
dugaan ku tempuhi redha
tetapi terpaksa cinta berakhir disini
telah berulang kali sengaja kau ulangi
kesilapan sama serupa

setia di depan mata

curang dibaliknya

memang benar tanpa ku sedari

dalam diam hatiku pedih

lantaran sikapmu melukakan

mengguris hati dan perasaan

rupa rupanya kasih sayang darimu dusta semata

seandainya detik dan waktu

dapat ku putar kembali

ingin sekali lagi rasanya

untuk ku jatuh cinta semula

namun yang pasti bukan dengan mu

yang penuh palsu

bukan sengaja aku menyakiti

dirimu yang tak mungkin memahami

erti kejujuran sebenar di dalam bercinta

janganlah pula aku disalahkan

kiranya kau diburu penyesalan

tangis di airnya tak bermakna

sepanjang percintaan penuh cabaran

dugaan ku tempuhi redha

tetapi terpaksa cinta berakhir disini..

kakiku punya nota : ciktc..ape macam??ni sequence dari n3 ko ye...wakakakaka


6 comments:

  1. wakaka...

    apa citer neh ?
    siap ada sekuel dari blog ke blog..

    apapun...layan jiwang2 besh gak ! ahaks.

    ReplyDelete
  2. chekdenoor..

    betul betul betul..

    saje2 layan jiwang je ni..

    hehehe

    ReplyDelete
  3. kak linda..

    well...biasalah orang muda...

    orang yang tak berapa nak muda macam akak duk diam2...wakakaka...poyo..

    betul kak..jiwang sekali sekala or berkali kala beh gak

    ReplyDelete
  4. Ala Na...

    awat tak terpikir lagu nih ari tu???
    lagi kena lagu nih kan???

    Hehehe...

    apa2 pun.. kita memang tak bersalah.
    orang lain yang bersalah. Hahahaha...

    ReplyDelete
  5. ciktcAbadi..

    lagu ni la yang aku nak bagitahu ko..

    tapi aku 'dok mari'

    sapa ganu plop baru terlintas..

    hahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~