Sep 14, 2009

x dE LetRik

salam semua
Yuhuu...bestnya tido dengan suasana yang romantik cam gini..tgk jam ala baru 6.15am..ada masa lagi ni...tarik balik selimut..hehehe..behnya tido lalalala
tapi nape cam romantik pelik je ni...gelap2 suam je ni...takkan ma yang off lampu kot..ah..biar jela tido lagi baik...nak sambung mimpi nih..
ALAMAK.....Blackout!!!!!!!!!!!!!!!wargh...baju tak iron..tudung pun tak iron..camane nak g keje ni???huargh...........adoi..dahlah hari ni ada 2 meeting...mati mati..
tapi...rileks cheqna..( nak sedapkan hati sendiri )..g opis ironla baju kat opis..huahuahua..gelak jahat..sah2 dak2 opis kalau tengok cheqna yang serabai akan tengok 2,3 kali..ala senang citer berkali2 la..mesti pelik tahap gaban..huhuhuhu
apepun..dah siap solat semua layan blog jap...so caucincau...
Tadaaa..
Kakiku punya note: lain kali iron baju awal2 huhuhu

2 comments:

  1. keh3...kalo x sempat iron baju kan alg, bt mcm org je. dtg ofis pakai skirt je arini. mls gila nk g keje.. huhu..........

    ReplyDelete
  2. huhuhu alang pakai je baju yang tak nampak sangat kedutnya ngan tudung ariani
    huargh

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~