Sep 9, 2009

Tok Wook



Salam semua

cheqna kat opis hari ni..duk bincang sebarang dua ngan dak2 ni sambil wat kije sket..tiba2 Tok Wook datang opis..sape Tok Wook??ala..yang kahwin ngan Mat Noor tu..yang skang Mat Noor kena duk kat Pusat Pemulihan tu..tak ingat lagi??ala wanita umur 103 tahun kalu dok silap..yang dah kahwin sebanyak 22 kali tapi tak de anak tu..ingat dah???ha..Tok Wook ni klien kat sini..


Tok Wook datang sini untuk amik duit bantuan..pihak kami dah upkan bantuan dia dari
RM 200 menjadi RM300 sebulan..sepatutnya dia tak yah datang coz budak Cheqna akan g bayar kat umah..tapi mungkin sebab hari ni hari rabu tu yang dia datang sendiri..kenapa dengan hari rabu??kat sini kalau hari rabu ada pasar minggu kat belakang opis Cheqna ni.. so jadi ramai yang akan kuar g membeli dan membelah tambah2 lak hari rabu adalah hari bertemu pelanggan opis cheqna..kalau dulu2 cheqna ngan akak sorang ( skang dah pindah ) suka gak wat OPS PENGEMIS konon2 la padahal kami g wat OPS TIMUN BATANG aka membeli sayur2, ikan2,or makanan yang boleh dimakan..hehehe..jahat kan??ngulor je kerjanya..ala bukan jauh pun belakang opis je..kentut pun boleh bau..dengar tu tak la kot sebab bising sila sakit hati ye


sudah berbual mesra ngan Tok Wook..dia mintak kami hantar dia balik..so Cheqna ngan Dikwani g la hanto umah dia ( sebenarnya Cheqna nak g hanto kete untuk dibasuh ) ala sambil menyelam sambil minum air la...lalalalala..g tgk umah dia ..sianlak Tok ni..dahlah duk sorang2..cheqna mula r nak menitiskan airmata..yelah..kahwin dah banyak kali tapi tak de rezeki untuk dapat anak..bila dah tua2 cenggini..duk sorang2..patutnya la kan bila dah tua2 ni kita boleh rehat2 sambil main2 ngan cucu2 ke..kan??tapi nasib semua orang tak sama..semoga nasib cheqna tak macam tu..


em..dahlah citer pasal Tok Wook..Cheqna ni tunggu klien tapi tak datang2 pun..ntah2 dah terberanak kot..huhuhu..


dahlah..nanti tulis lagi k..


Tadaaaa

No comments:

Post a Comment

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~