Sep 8, 2009

TerImA KAd RaYA


Salam..

Cheqna tengah keboringan yang amat

kije banyak tapi cheqna malas..

tengah duk fikir2 nak buke ngan apa hari ni

tiba2 kerani datang bilik bagi kad raya

what???kad raya??cheqna ni dah lama tak memberi or menerima kad raya..



tak nak teka sape..bukak sampul tengok tulisan..dah cam sape..tang2 tu gak rasa nak nangis..nangis bukan sebab terharu dapat kad raya tapi nangis sebab sedih dengan apa yang dah berlaku antara cheqna ngan dia..bukan x boyfriend ye..ni tak de kena mengena ngan CINTA..




DONT SPEAK



You n me

we used to be together

everyday together

always

i really feeel

like i'm losing my BEST FRIEND

i cant believe this could be the end

it looks as though

youre letting go

and if its real well i dont want to know

Dont speak

i know just what your saying

so please stop explaining

dont tell me cause it hurts

dont speak

i know just what your thinking

and i dont need your reasons

dont tell me cause it hurts

our memories

they can be invited

to somewhere altogether mighty frightening

as we die

both you and i

with my head in my hands i sit and cry

dont speak

i know just what youre saying

and i dont need your reasons

dont tell me cause it hurts

dont speak

i know what youre thinking

and i dont need your reasons

dont tell me cause it hurts

its all ending

you gotta stop pretending

who we are

you and i

i can see us dying

are we???



thanks 4 the card







4 comments:

  1. dari orang yang pernah rapat ngan alang dik oi..tapi bukan kekasih okiesh..

    ReplyDelete
  2. rasa macam tau jer saper... hehe..tak nak balas balik ker?? mesti berbungga2 dia, bila alang balas balik kad tu..hik..hik..

    ReplyDelete
  3. ye ke tau sape??sape maz oi??
    x mboh balas eh
    beepatah arang berkerat rotan ni..
    bila hati mula retak..huhuhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~