Sep 17, 2009

Jalan2 menYiBukKaN DiRi

salam semua..
wah..hari ni opis meriah dengan lagu2 raya...dak2 ni duk pasang koleksi lagu raya dengan kuatnya..cheqna takdelah nak bising..lagipun hari ni kan last kije..biarlah diorang bergembira..
semalam kan lepas cheqna g setel kes cabul tu..cheqna saje menggelenyekan diri untuk jalan2 kat belakang opis ni..yelah menyaksikan suasana orang2 wat persiapan hari raya memang ramai giler orang..giler pun tak ramai macam ni..hehehehe..x caya???meh tengok bukti..


ni baru gambo kete..belum orang lagi..belum pernah sebelum ini...hehehe
sedang asyik membuai rasa..eceh..x de maknanya..hehehe..sedang syok berjalan2..cheqna ternampak mende alah ni..betul ke ayat dia ni???



RM10 seorat????
cheqna masih meneruskan agenda berjalan2 sambil menyaksikan orang yang berpusu2 tu..memang ramai weh..sapa belage punggung kalu jalan ni..hehehehe


ramai orang..banyak mende yang dijual..meriah sangat..lagipun yang jadi ramai ni sebab orang2 luar yang balik kampung...

apepun SELAMAT HARI RAYA SEMUA....

Tadaa



2 comments:

  1. x de maknanya shopping
    kan dah cakap saje jalan2 menyesakkan lagi keadaan yang dah sedia sesak tu
    hehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~