Sep 13, 2009

RaYa

salam semua..
hari ni kije..huhuhu..malahnya nak bangun..tambah2 lak hujan rintik2..adoi..behnya tido..sabar.. sabar..kena bangun..keje..cari rezeki untuk keluarga..hehehehe..dalam kemalasan yang melanda ku bangun menuju ke bilik air untuk mandi..hehehe

datang kije...macam biasa..cek emel..tgk paper kot2 ada kes yang perlukan tindakan dari Cheqna..nampaknya tak de..em..nak wat pe ni..nak tengok fail n kemaskinikan fail..MALAS.. huhuhu...alamak..tetiba kerani cheqna datang bagitahu esok cheqna ada meeting kul 454pm kat Kuala Terengganu n bulan 10 nanti ada kursus 5 hari kat shah alam..adoi...banyaknya kije bulan 10 nanti..huhuhu..dah namanya keje..keje jela..huhuhu..

cheqna ajak budak cheqna g Bank belakang opis untuk tukar duit raya..kang lambat2 tak leh kasi duit raya lak..huhuhu..so p la cheqna ni..mula2 ramai yang amat..so cheqna malas..balik semula ke opis..dalam 2 jam berikutnya cheqna g lagi..kali ni cheqna tunggu lam kete suh dak cheqna g tukarkan..mujur sempat..kalau tak duit habis weh..huhuhuhu..
so duit raya dah beres...duit baju raya pun dah beres..yang tak berehnya kena g cari baju raya untuk ma...huargh..tukang jahit cheqna salah jahit baju..baju patutnya jadi yang ma cheqna punya tapi adik ni salah jahit lak terjadi baju cheqna la..huhuhu...so kena g cari la baju untuk ma plok..hehehehe
kuih raya adik dah bereskan..cuma cheqna nak cari kacang2 jela...em..semoga semuanya selamat la..nak solat jap..nanti citer lagi..huhuhu
tadaa...

2 comments:

  1. TQ... buat susah2 je nk kasik org duit ry ek. hihi...

    org pun sama, byk kursus lps ry ni. huhu keje2

    ReplyDelete
  2. hak hak hak
    boleh2 datanglah rumah..
    ada sanggup??

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~