Sep 9, 2009

BlUrR

Salam Semua..
Cheqna baru pah habis study bab memblog ni..tok guru Cheqna dah tido kot..sian dia penat hehehehe..almaklumlah dapat anak murid yang mempunyai tahap kesengalan yang tinggi hehehehe..

apepun hari ni memang cheqna malas yang amat..tadi g basuh kete..wah..puas hati neh..dahla harga murah..tempat yang biasa cheqna cuci tu tutup so try tempat lain..n not bad..puas hati cheqna ngan hasil kerja budak2 ni..lain kali leh hantar lagi..berapa harga??em..untuk kete cheqna tu RM10 je..kalau kat tempat biasa cheqna cuci tu RM13..

em..tak tahu nak wat pe..fail ada 5 lagi yang belum diupdate..MALAS..x leh nak wat pe la..esok tak masuk opis coz meeting..meeting kul 9am..em balik awal la..lagipun esok kan sekerat hari..sila jeleh kepada kawan2 yang kat Pantai Barat termasuk Mysis kat Pahang tu ye..kije elok2..huahuahuahua

em..dahlah..nak g tgk ape yang leh dibuat or apa yang boleh dibeli untuk bukak poser..jom serbu BARAM..tapi lepas asar baru Cheqna nak g..ni awal lagi nih..

so..lain kali jumpa lagi

tadaaa

2 comments:

  1. uit..org bkn tdo la. tp gi lepak bilik org lain. pastu 'ter'beli gelang..gelang & gelang la pulak. hua3...............

    ReplyDelete
  2. ha,,eloklah tu..bazirkan duit ngan beli gelang
    kalau bagi duit tu ke alang bagus gak..
    ni beli gelang plak..
    hahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~