Sep 30, 2009

MeEtInGzzzz

salam semua..
apa kena mengena gambar di atas dengan tajuk entri ini???ada kene dan mengenanya okiesh sabar..hehehehe..sila abaikan jari jemari yang mulus itu kerana sah2 bukan milik cheqna..huhuhuhu
alkisahnya begini ye tuan tuan dan puan puan sekalian..ehem ehem..test mic sket..hehehe..hari ni 30 September 2009..cheqna ada meeting kat STBP Marang...dengan semua rakan sejawatan di negeri Terengganu...meetingnya kul 9am..tapi macam biasa makan dulu...almaklumlah kita kan masih di bulan syawal..jadinya kuih raya tetap kena jamu disamping nasi lemak..what??? nasi lemak again???hum..memang sah naik huhuhuhu

ini adalah perbincangan sambil makan2 ye..perbincangan secara tak rasmi n semua tak masuk
minit.. hehehehe..ini adalah sebahagian daripada rakan2 seangkatan yang memang tak larat untuk diangkat..dah...siap makan maka kami pun masuk meeting..terpaksa mulakan lewat sket sebab menunggu seorang rakan kami yang lambat atas urusan kerja yang lain..makanya dalam area kul 10am kot kami mulakan mesyuarat kami ini...

ni sewaktu meeting berjalan...bukan berjalan kaki ye..
bila dah berkumpul rupanya banyak sangat isu yang kami kuarkan..masing2 dengan penuh bersemangat meluahkan apa yang sedang dialami...hum...memang banyak isu tapi kami akan tangani bersama semuanya..apa yang penting KERJASAMA Psikologi psikologi gila datang...ha haha shahlan..jangan ketawa lebih2 okiesh..simpan ketawa anda untuk 19-23 hb nanti...hahahaha
buat pertama kalinya kami bermesyuarat bermula jam 10am dan habis pada pukul 2pm..huhuhu..tak penat tapi lapor...well...

ni muka kontrol lapo...

so pas je habis meeting...kami g makanlah...makan kat mana???makan kat mulut la..hahahaha macam sengal je cheqna menaip entri ini..abaikan jelah..mabuk laut kot..tetiba kak oya mengajak kami makan di KFC...hum..ikut jela..amik ko dibantainya nasi ayam KFC kat sini..tak dapat snap gambo sebab tangan gigil tahan lapo...( alasan je ni )

pas makan...singgah Mydin Kuala Ibai jap..cari barang sket aka ngulor la ni..huhuhu sila jangan ikut perangai ini ye..dah..pastu balikla..cheqna dah tak masuk opis dah..lagipun dah kat kul 4pm dah..so terus balik umah..

ya Allah banyaknya keje kena buat sebelum habis tahun ini..tapi dengan kekuatan yang kami ada ( memang kuat pun sebab tengok saiz la weh ) kami akan hadapi segalanya bersama..insyaallah..

cheqna janji nak citer pasal cheqna kena balik lambat semalam kan?? nanti cheqna apdet k..

tadaaa





No comments:

Post a Comment

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~