Sep 1, 2009

LawAk Ke??SasPen PaDa MuLAnYA


salam semua..

cheqna duk petek2 kom ni..belek2 FS cheqna tiba2 terasa macam nak share menda alah ni kat sini

baca elok2 ye..cheqna tak de pape maksud tersirat dan tersembunyi bila mempublishkan mende ni..memang betul2 terjadi pada cheqna..

so selamat menelaah..hehehehe

petang tu tgh wat laporan untuk family day tiba2 Cik Sit masuk n suh Cheqna baca sekeping surat..katanya u handle la kes ni.. Cheqna punya muka dah cuak dah..kes apa la plak..sekali bila dah baca hah amik ko..
nak tahu ke Cheqna dapat surat apa??nah baca..



Daripada : encik Yusof Nasib kampung bukit apit 21800 ajil terengganu saya ingin melaporkan kepada pihak kebajikan masyarakat mengenai kejadian mencuri darah dan kejadian mencuri air mani yang berlaku kepada saya semasa saya sedang tidur dirumah.saya telah berjaya mendapat bukti orang yang melakukan jenayah berikut pada tiap tiap malam saya dapati orang yang mencuri darah dan orang yang mencuri air mani saya ialah Puan Semek Adam isteri kepada Mustapa muda saya berharap pihak kebajikan masayarakat dapat menangkap dan menghukum puan semek bt adam dan kumpulan yang terlibat dalam kes ini. seandainya perkara jenayah ini tidak dihentikan, mungkin akan merebak kepada orang lain pula rumah puan semek adam dengan rumah saya berdekatan dan kami berjiran. puan semek ini agak garang dan tidak ada perikemanusiaan saya harap perkara tersebut dapat diatasi..yang benar..


Tambahan : Cheqna sikit pun tak ubah apa yang ditulis ye...n orang macam ni bukan kerja Cheqna ye..beliau harus dirujuk kepada PSIKIATRIS..

2 comments:

  1. curik darah and air mani ?

    ekekek..

    sabor jeklah.. tapi memang lawak !

    ReplyDelete
  2. tu la kak..
    cheqna mula2 baca terfikir gak camana dicuri..
    tapi bila dak2 opis bagitahu klien ni mental sket barulah gelak kuat2 tapi masih dalam keadaan sopan..hehehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~