Sep 14, 2009

KelAkoLAh

salam semua..
cheqna baru habis meeting..sebelum tu cheqna ada ym X boss Cheqna..Ym sebab nak bagitahu dia supaya bertaubatlah selagi bulan pose masih ada..nape??yelah..dia dah Fitnah cheqna okiesh..cheqna tak marah..mula2 tahu tu berasap gak telinga ini..tapi orang sabar kan..hehehe tambah2 lak kawan2 selalu bagi sokongan supaya tak ikut sangat perangai dia yang sengal tahap gaban + ultraman + cicakman..
cheqna ym la bagitahu dia yang dia dah fitnah cheqna n suh dia mintak ampun dari Allah..dia mesti tahu apa hukumnya memfitnah orang apatah lagi dia dah menunaikan rukun islam ke 5..
boleh lak dia jawab macam ni
" Bertaubat atau tidak bukan bergantung
kepada manusia yang menuduh melulu
tapi atas kerelaan siri sendiri
banyak manusia yang tak berterima kasih sebenarnya"
macam mengong kan???cheqna pun jawab gak..cheqna jawab
" Terima kasih sebab fitnah saya"
dah..malas nak melayan orang yang tak normal macam dia ni..nasib baik ramai yang dah tahu perangai dia camana..kalu tak jenuh gak nak membersihkan balik namaku yang dah tercalar ini..
biarlah..Hanya Allah yang maha mengetahui segalanya..
maafkan dia???em..perlukan masa la kot..
Tadaaa

10 comments:

  1. SABAR YER MY DEAR SIS, I LOVE U..MACAM2 PERANGAI ORANG ATASAN NI, EGO BESO!!

    ReplyDelete
  2. Tazkirah last week, ustaz tu ada bgtau...

    Kalau kita berdosa dgn Allah, cpt2 la mintak ampun dr Allah.

    Tapi kalau kita berdosa sesama umat lain, kena mintak maaf & maafkan sesama sendiri. Sebab yang boleh memaafkan seseorang tu ialah org yang teraniaya @ difitnah tu. W/pun dia mintak ampun dari Allah, tapi org yang difitnah tak maafkan, no point jgk.
    ~ Wallahualam.

    Org pun alami situasi yang sama. Tapi rasa terkilan sebab masa tazkirah staf tu...dia xdek sama. Yela org2 mcm tu, mana nak gi majlis ilmu ni kan. Xpela alang, apepun kita tau yg kita buat. Biarlah apa org nak kata....

    ReplyDelete
  3. cheqna...

    sabor ekh.
    ala.. orang camtuh memang takleh layan..
    buat sakit hati jekk..
    baik awak layan lagu raya..
    lagi besh ! kann..kann..

    ReplyDelete
  4. mama aiman
    memang r..tapi tak semua orang atasan macam dia..
    susah kalau orang yang jenis bodoh sombong ni..
    bak kata alang yang biasa ku kuarkan
    " bodoh tak boleh diajar
    Cerdik tak leh nak tumpang"

    moga kita semua tak tergolong dalam golongan yang macam tu okiesh

    ReplyDelete
  5. miss world..eh silap..miss nurul aka dik faz
    memang org macam X bos alang ni mempunyai tahap kesengalan yang amat tinggi lagi tinggi dari alang
    bukan dia tak tahu hukum hakam ni
    tapi ginilah jadinya kalau berilmu tapi tak beramal..

    ReplyDelete
  6. kak linda..
    memang pun..
    x leh layan lagu raya
    nak2 lagu pulanglah di aidilfitri lagu aishah tu
    huhuhu
    sedih
    hua..

    ReplyDelete
  7. keh3...miss world ek alg??? hahaha lawak2..ilang ngantok. keh3......

    (@_@)

    ReplyDelete
  8. pergh!! advance..advance..pasni aku kene blaja dgn mu lah plak..haha

    ReplyDelete
  9. alpoya..
    no hal beb
    sentiasa terbuka untuk mencurahkan ilmu
    hahahaaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~