Sep 15, 2009

Kek Coklat????

salam semua..



ni nak apdet cite pas balik dari Dungun tadi..tadaa...cheqna tetiba je rajin nak wat kek..hakhakhak..kenape??tak percaya ke???




"percayalah...


kek ini sudah ku buat


dari pukul 4..


sampailah pukul 6

( nyanyi ikut lagu Dato' CT okiesh )"







ni proses double boiling..penat tu nak kacau huhuhu



ekceli...cheqna bukannya makan ngat coklat2 ni..tapi gelenya ( orang Trg kata ) nak buat..takpe kawan2 kat opis tu ramai je yang tak poser..hahaha..bolehlah wat amal sket..



nape cheqna tak makan coklat???adakah kerana takut gemuk???oh tidak..alasan itu tidak boleh digunakan sama sekali sebab cheqna memang dah 3G...hehehehe..ntahlah..bila makan coklat..cheqna akan sakit kepala..apatah lagi kalau coklat cap cadburry..memang cannot go r..jadinya kalau orang tak tawor pun dakpe..sah2 cheqna tak kecik hati..satu lagi kalau soya..pun cheqna tak minum..sakit kepala gak...satu lagi..eh berapa banyak satu ni..hehehe..cheqna gak tak makan sayur..hehehehe



okiesh..lupakan kisah itu..kita teruskan bab masak2 ni...tadaaaa







ni dah masak tapi merekah kat tengah tak cantikla huhuhu



pastu bila kek ni dah siap..cheqna sejukkan sekejap sebelum diletak yang cheqna wat double boiling tu tadi...



aduh..sedihla plop...nak tahu apa jadi??



>



>



>



>



>



>



>



>



>



>



>



nah amik ko..gini jadinya..tak tahu nape kek ni jadi cenggini..huargh....



mak cheqna kata dah ghope T**i Gajah je..Huarghhh..x baik tau huhuhu










memang buruk benor..huhuhuhu tapi yang penting mak cheqna kata sedap...huargh huargh..

cheqna pun rasa gak sket..n..not bad la..kan kalau kata sedap kan ada lak yang nak wat calon bini..hehehehehe

esok nak bawak tuk dak2 opis yang tak poser tu hehehehe

walaupun kek ku tak cantik...tapi apa yang penting kekku sedap..hahahahaha ( versi sedapkan hati sendiri )

tadaaaaa

kakiku punya nota : jangan gelak okiesh..tak baik bulan poser gelak2kan cheqna

7 comments:

  1. Wakakakaa....

    cheqna weii.. ngape jadi camtuh ..?
    amboiii.. sambil buat sambil nyanyi .. okehlah tuh!

    Takper..
    kalau awak kasi akak,
    akak sanggup makan..
    mesti sedap kann..kann..
    ( pujian ikhlas, sambil mengerlip2kan mata.)

    ReplyDelete
  2. wah poyonya akak...tapi memang cantik r akak wat kelip2 mata camgitu
    nanti akak datang Dungun Cheqna watkan spesel untuk akak okiesh...
    sedap kak...( puji sendiri )tapi rupe jelah buruk
    hua...

    ReplyDelete
  3. kek ke tu?? poyo ngat eh..aku br nak mintak resepi kat mu..tgk rupe dan bentuk kek mu ni..hmm..tak pelah..tak jd nak mintak..hehe

    ReplyDelete
  4. hello...cuma bentuk je yang tak cantik ok
    rasa memang mabeles
    ini diakui oleh Mariam..ciksit n wani ( sah2 diorang ni tak poser )
    hahahaha

    ReplyDelete
  5. Na.. apsal jadi camtu rupanya? (",)
    Raya kekgi boleh buat... raya ke 4 kan??? Hehehe

    ReplyDelete
  6. apenye erk???perli la tu..
    tak koser i tau...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~