Sep 10, 2009

JawAb Tag..

salam semua
ni nak menjawab tag yang dituju khas dari adikku yang kat Pahang tu
nah amik dik..
1. Nama Timangan saya
Ina..Mc Na ~ Kat Umah
Kak Long ~ Adik beradik panggil
Kak Ina ~ Sepupu Sepapat panggil
Cikna ~ Kat Opis
Alang ~ Teman2 rapat...
AWAK ~ Sidia ( ahakz..)
2. Saya seorang yang
~ happy go lucky..
~ senang didekati..
~poyoz..
~ giler2 bukan gile..
~ sensitip gak
~ mak lawak ( kawan2 kata ) huhuhu
3. Lagu faveret saya
~ semua lagu cheqna suka..skang paling suka lagu CARI JODOH =)
4. Makanan kegemaran saya
~ bihun sup..paling suka
~ semua suka kecuali yang ada sayur
5. Soalan dari saya yang diabaikan oleh somebody
~ x de kot sebab semua soalan saya paksa dia jawab hahaha
6. Warna kesukaan saya
~ warna warni lalalala
7. Benda yang mesti ada dalam beg
~ beg duit n make sure duit ada at least RM50
~ Handphone
~ Bedak
~ Lipstik @ gincu @bipstik
~ pen ( senang nak sign autograph )
~ Kunci Bilik Opis
~ Pengetip kuku @ ngacik kuku
~ Rubberstamp yang ala2 pen tu senang nak cop
8. Kali terakhir saya menangis
~ em..23.08.09
9. Sikap yang buat saya stress
~ x pandai tapi wat2 pandai..
~ Bodoh sombong
~ Lembap
10. Tag 5 rakan anda
~ Malas nak tag sape2 boleh???
Harap2 Puas hati ye dik..

7 comments:

  1. akak byk utang tag dari kengkawan ni dik.. adoiyaii.. bila laaa nak jawab :)

    selamat berbuka pose yerr dik..

    ReplyDelete
  2. jawab kak jangan tak jawab
    hehehehe
    sebab tu malas nak tag akak
    nanti kan makin banyak lak utang akak
    heheheheehe

    ReplyDelete
  3. Wahh..dah siap tag. Klinda pun ada hutang tertunggak .

    Oooo... suka lagu CARI JODOH ekh.. tapi, akak pun suka gak. ahaks!

    pastu, suka bihun sup . ala... senang jek . Nanti belanja akk okeh .

    Pastu lagi.., dahlah suka buat lawak , poyo .. tapi berjiwa sensitip . camno tuh ?
    (kita lebih dan terkurang samalah...) hahaha

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. akak...

    wendunya kat akak..kemanakah dikau menghilangkan diri wahai akakku??

    wah ni kalu kak nita baca mesti sentap neh..hehe

    banje??boleh je..kalu akak dtg Trg blh r banje akak makan bihun sup yang sedap teramat

    amacam??

    berminat??

    ReplyDelete
  6. ok2...smua ok.
    cuma 1 ni mcm kureng paham sket la alang.
    xplain plzzz...

    'AWAK ~ Sidia ( ahakz..)'

    keh3............................

    ReplyDelete
  7. saje je nak bagi faz gempak
    hahahaha
    tipah tertipu
    huhuhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~