Sep 12, 2009

DamDamDum...

salam semua..



Dam dam dum
bunyi mercun
ramai kanak2 main mercun
em..lepas je waktu bukak..sana dam sini dam sinun dum..bunyi mercun je kedengaran..apatah lagi dah masuk malam 7 likur ni kan..memang habis r satu felda ni bunyi mercun..main main gak tapi mintak2 janganlah ada yang terputus sana tercabut sini..nauzubillah..
hari ni cheqna tak rasa penat macam semalam coz hari ni cuaca besh je..bak kata orang trg jo'ong..tau ke apa maknanya ni??jo'ong means mendung..hehehe nanti cheqna wat kelas tuisyen untuk belajar bahasa ganu..ada yang berminat???hehehe
ni tengah hujan ni..walaweh..behnya dapat tido tau..walaupun tido berseorangan.. ahaks..em..layan cite menantu tiga rasa jap..pahtu malas r nak tercongok depan tv..so skang tercongokla depan laptop ni..
lagi seminggu nak raya..cheqna lum wat pape..baju raya pun tak de..huhuhuhu..lum siap lagi lah.. tapi pada cheqna bila dah memasuki alam remaja purba ni dah tak kisah sangatla..lainla kalau yang dah ada anak or ada adik2 kecik..besh melayan karenah diorang n sediakan semuanya tuk diorang kan???
em..moga2 raya kali ni memberikan sejuta kebahagiaan buat cheqna..insyaallah..
tadaaa...

4 comments:

  1. cheqna sayang ...

    time nielah kalau awak nak beli or nak melaram ngan baju berkelip-kelip waktu raya .

    Nanti kang kalu dah kawen and beranak pinak, jangan haraplah.. nak melaram . kekeke

    So..selamatlah melaram dipagi raya ekh ! muahhh.

    ReplyDelete
  2. akak terchenta..ekekeke

    hehehe..insyaallah kak..

    nanti cheqna akan make sure baju cheqna berkelip2..
    tak pun pasang je lampu kelip2 macam ramlah ram wat dulu
    hehehehe

    ReplyDelete
  3. 'nanti cheqna wat kelas tuisyen untuk belajar bahasa ganu..ada yang berminat???hehehe'

    org berminat nk register mcm mn ek??? hihihi

    ReplyDelete
  4. boleh..
    hubungi daku di talian yang telah anda ketahui
    hahahahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~