Sep 19, 2009

dah SamPai KAmpuNg..

salam semua...

cheqna dah selamat sampai kampung..

semalam kan..kuar dari simpang umah cheqna..dalam 1 km dari umah menuju ke jalan besar.. wah..ini sudah best...jalan dah jem...hehehehe
biasanya perjalanan dari umah ke simpang ajil hanya mengambil masa 5-10 minit..tapi kali ni mengambil masa selama 1 jam...huarghhh...20km sejam tu..belum pernah sebelum ini...hahahaha
sampai kat simpang nak g Kenyir..masyaallah...accident kemalangan telah berlaku..avanza sorang2 dia termasuk ke dalam gaung..tapi cheqna rasa baru berlaku..cheqna kalau ada kemalangan memang takkan berhenti..cheqna akan jadi kenaling..lagi satu hanya cheqna yang jadi driver n cheqna x de kaum adam dalam kete tu..
so cheqna teruskan perjalanan macam biasa..sampai kampung area kul 1.15pm..menghala ke petang..hujan lebat yang amat..wargh..behnya tido...
berbuka ramai2 memang syiok sangat2...biasa cheqna ngan mak je kan..kali ni hah amik ko..penuh satu dapur umah nenek cheqna ni..memang meriah
malamnya diorang cat umah n wat kuih2 serta bermain mercun..hehehe..memang meriah la suasana begini..tapi ianya tidak dapat mengubat kesunyian dan kesepian serta keterlukaan diri ini...huarghhhhhhhhh
apepun hari ni masih banyak keje yang perlu dilakukan..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
tadaaa....

2 comments:

  1. alhamdulillah..

    selamat sampai dah yerr..

    akak petang ni baru nak lek kampung..

    semoga bergembira di hari lebaran yerr :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih akak
    akak pun sama
    moga selamat sampai
    dan semoga bergembira jugak dihari raya
    wendu akak..
    mmuaahhh

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~