Sep 28, 2009

cErItA HaRI InI

salam semua...
hari ni cheqna masih bercuti kan...ada agenda tersendiri iaitu mensebis TAU..so pointmen kul 10am..jadinya kul 9.15am cheqna gerak dari rumah...sampai sana dalam 9.45am..Dikwani datang amik nak g bekpes...maka keluarlah kami berbekpes...
lepas bekpes...dalam kul 11.30am..ingatkan dah siap sebisnya..tapi lum lagi makanya cheqna ikut dikwani g TSH..operasi mencari bunga kiambang untuk diletakkan di dalam akuarium bersama ikan gupi...kan cheqna punya hobi skang ialah memelihara ikan gupi...best tu..sebelum g keje..tengok ikan2 yang berkeliaran..ek..berkeliaran ke...hehehe..sambil bagi makan..balik keje pun layan ikan gak..ralik tau melayan ikan2 ni




ni akuarium lama...dah buang ikan2 gupi untuk dimasukkan ke dalam akuarium lagi satu..akuarium ni akan cheqna masukkan ikan puyu..



ni akuarium yang baru..RM22 sahaja okiesh..nampak tak ikan2 gupi berenang dengan bebasnya tu??tak nampak??wat2 nampak jela..hehehe...punyalah semangat cheqna n dikwani mencari ikan2 gupi hari ni...satu baldi tu dapat...siap bahagi2kan ikan kat tepi jalan lagi hehehe..so'oh tu membagikan ikan..nak amik ikan satu hal doh..kami berdua badi suke je..gelekek sokmo..hehehehe
sampai umah ikan banyak mati..dahlah yang besar2 n yang cantik2 mati..yang tinggal hanya yang kecik2 tuik je..
ni baru pah modified tempat akuarium tu..adush..penat weh..tapi penat tu hilang bila tengok ikan2 yang berenang dengan bebasnya..
nak mandi la plop..nanti tulis lagi ada mende yang nak diceritakan
tadaaa...

2 comments:

  1. uit bia btol $22 jek???

    Murahhhhhh...nak satu...............

    ReplyDelete
  2. betul..
    cermin sahaja la rm22
    tak termasuk tudung n kaki dia tu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~