Sep 6, 2009

CaRi JodOh???

salam semua
tadi puahsang kat umah..cheqna bukak radio sambil layan tenet..radio THR..tiba2 terdengar sebuah lagu ni..cam kelakola plop..masa ni tak tahu lagi tajuknya..pas habis lagu dengo dj tu bagitahu tajuk lagu..apa lagi macam beh je dengo..download la weh..

hehehehe..nak tahu lagu ape??
tajuknya CARI JODOH dari Kumpulan Wali
ni lirik dia..
cam kelakola plop..tapi lagu dia beh..


Apa salahku
Apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku
Timur Ke Barat
Selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
karena cuma diriku yang tak laku-laku
Pengumuman-Pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasiani aku
Tolong cari diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

cheqna nak g r jupe kumpulan wali ni nak kabo sket cheqna sudi..hahahahahahaha

x dop maknanya..

hehe..mintak jauhla cheqna dari macam yang lagu ni cakap..

takkan nak wat banner "WANITA UNTUK DIKAHWINI..BERMINAT??SILA HUBUNGI BLA..LAA...LAA..."

uish..janganlah sampai macam tu ye Zan...hehehe

apepun moga segalanya akan berjalan dengan lancar nanti..

insyaallah..

tadaaaa

No comments:

Post a Comment

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~