Sep 18, 2009

BALiK KamPuNg Gak..

salam semua...
wah wah..raya dah makin hampir...ape???masih lagi kerja??? xpelah..cari rezeki untuk keluarga kan...kerjala elok2 ye..
tadi baru je siapkan duit raya untuk tahun ni..moga2 rezeki makin bertambahlah tahun depan..amin...
cheqna akan balik kelantan hari ni..mungkin dalam kul 10am kot..sah2 jem ni..almaklumlah belah2 pantai barat dah tak sekolah hari ni..pastu jalan kat umah cheqna ni akan menjadi sibuk apabila tibanya musim cuti sekolah dan juga musim perayaan...kena set dah dalam kepala memang hari ni akan jem..cheqna akan tempuhi jem yang hanya akan dirasai cheqna apabila tibanya musim cuti sekolah dan juga raya..time lain..nehi he babuji..hehehe
em..bagi semua yang balik kampung..cheqna doakan moga semuanya selamat..pesanlah dan sentiasa ingatkan suami..isteri..abang..kakak..atau sesiapa sahaja yang menjadi pemandu anda supaya sentiasa berhati2...peringatan untuk cheqna jugak..semoga kita semua selamat sampai ke destinasi masing2..insyaallah
em..apepun..nanti kita cite pasal jem..raya lak nanti ek...
jupe lagi
tadaaa

4 comments:

  1. 'masih lagi kerja??? xpelah..cari rezeki untuk keluarga kan...kerjala elok2 ye..'

    sob3...terasa i...huhuhu.

    nk balik kg dh ek...drive molek2. kalo ada mamat ensem kt sebelah tu jgn la dok jeling2....

    dikala jem raya ni kena fokussss....hihi..

    kim salam kt ma alg n smua ek...

    org doakan perjalanan alg selamat hendaknya.

    org pun mungkin balik jasin esok. tp x sure lg. sbb ramai pulak sdara mara yg dh start smpai umah dr smlam lg. huhuhu.

    salam lebaran...muah2.. t.care.

    ReplyDelete
  2. salam cheqna..

    salam aidilfitri..

    mohon maaf zahir dan batin yerr..

    selamat bercuti..

    ReplyDelete
  3. dikfaz...
    memang dedicate khas tuk dikfaz..
    hehehehe
    hati2la
    semoga selamat sampai...
    hehehehe

    ReplyDelete
  4. sis nita..
    muahhhh
    wendunya....
    selamat gak untuk akak..
    salam aidilfitri...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~