Sep 27, 2009

BAkaR AyaM

salam semua
jumaat kan cheqna balik kelantan..masa lam kete adik cheqna utarakan untuk membakar ayam so apa lagi belilah kami ni ayam..sampai kampung mak sedara perapkan ayam n malamnya kami membakar ayam2 itu sambil2 ma wat nasi goreng
gambar tak dapat snap banyak sangat sebab asyik melayan ayam hehehehe..kang asyik ngat amik gambo dapat makan arang je kan..huargh...



menunggu api menjadi bara....

semangat tul adik cheqna nak bakar ayam..tapi macam nak bakar orang pun ada...ahahaha

maka malam itu makanlah kami...best tu..walaupun tak ramai sangat ahli kuarga yang datang..

tadaaa..

No comments:

Post a Comment

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~