Sep 29, 2009

AwaN DAnIA SeasON 2


salam semua
semalam cheqna melayan cite awan dania musim kedua..memang dari musim pertama cheqna tak pernah miss tengok cite ni..kenapa???suka tengok scha punya lakonan..sempoi je..siku kang..
suka statement tu..memang sempoi sangat2 si scha ni
cuma tak beznya season kali ni bila nasha aziz takde..cheqna suka tengok nasha aziz..comel..demi awan dania cheqna rela tido lambat..sebabnya kalau teman2 yang kenal cheqna akan tahulah cheqna jenis tido awal..lepas isyak terus beradu..tapi demi awan dania semalam cheqna tido kul 11pm..hehehehe..kalau sebelum ni kul 9pm dah kuak lentang gaya bebas dah..hehehe
semalam tengok sorang2..mak of coz dah lena..suka sangat2 tengok citer ni..mungkin cheqna suka lakonan scha tu kot..memang sempoi habis r dak scha ni...dengan gaya ala2 tomboynya..dengan suara dia yang agak jantan tu..pendek kata memang cheqna suka tengok citer ni..
nak wat keje jap..walaupun malas sangat2..tapi nak setelkan keje jap..pahtu sambung balik
Tadaaaa

4 comments:

  1. uit awan dania2 ni kol bp...chanel bp? org dh lama x ikut pekembangan cite kt tv la alg. huhu...

    ReplyDelete
  2. layan separuh jek citer nie.. tunggu ulangan ler.. kalau ada..

    ReplyDelete
  3. cik daya..
    memang besh sangat2..
    sanggup cheqna tak tido awal tu sebab nak layan citer ni
    ku tongkat mataku dengan batang mancis
    hehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~